به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق آخرین آمار شرکت سپردهگذاری مرکزی از ابتدای سال تا پایان هفته دوم آبان، ۴.۴ هزار میلیارد تومان از مطالبات رسوبی ۲۰.۷ میلیون سهامدار از سوی ۲۰۴ شرکت بورسی و فرابورسی از طریق سامانه سجام واریز شد.
بر اساس این گزارش، در این مدت سود جاری ۲۹۰ ناشر به مبلغ ۴.۳ هزار میلیارد تومان با استفاده از طریق سامانه سجام به حساب ۳۸.۲ میلیون سهامدار واریز شد.