به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نصرالله پژمان‌فر با اشاره به مزیت های عرضه خودرو در بورس کالا و حمایت از ادامه این روند به ایرنا گفت: عرضه خودرو در بورس کالا روشی مطلوب است. زیرا برخلاف شیوه‌های گذشته، قیمت‌گذاری شفاف و امکان نظارت و تصمیم‌ گیرهای مناسب جهت سیاست‌گذاری صحیح در بازار میسر می‌شود.

وی افزود: خودروسازان طی سال‌های اخیر دائما اعلام می‌کنند تحت تاثیر زیان انباشته، دچار خساراتی می‌شوند و مجالی برای توسعه باقی نمانده است. بنابراین دستگاه‌های مربوطه و سیاست‌گذاران باید به این نکات توجه کنند تا موانع از سر راه تولید برداشته شود.

پژمان‌فر ادامه داد: کشف قیمت واقعی خودرو در بورس کالا باعث می‌شود تا ضمن خرید ارزان خودرو توسط مردم نسبت به بازار، ایران خودرو و سایپا سود مناسبی کرده و از زیان خارج شوند و بتواندد مبلغی از این سود را به ارتقای کیفیت خودروها اختصاص دهند تا رشد کمی و کیفی هم‌زمان در صنعت خودرو صورت گیرد. بنابراین با عرضه خودرو در بورس کالا ، موافقت شده و خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.