به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین قربانزاده با اشاره به ابهامات درخصوص اظهارات قبلی مبنی بر عدم اعلام پلاک در مرحله مازاد بودن اموال در رونمایی از سامانه مولدسازی به مهر گفت: این موضوع دلیل روشنی دارد. در مرحلهای که اعلام میشود فلان ملک مازاد است اگر پلاک اعلام شود از همسایههای ملک گرفته تا کارکنان دولتی و کارشناسان رسمی، امکان مقاومت و زد و بند دارند.
وی افزود: در مرحله مازاد، روی نقشه داراییها در سایت در محدوده ملکی با فلان مشخصات و مساحت مشخص که با توجه به احتمال زد و بند و… در این مرحله پلاک ملک اعلام نمیشود. از مرحله مازاد که گذشت و به مرحله مولدسازی رسید، مگر میشود آدرس ملک اعلام نشود؟ با توجه به اینکه ملک کالای ناهمگن است، متقاضی در اولین فرصت ملک را حضوری می بیند و فرصتی برای رؤیت گذاشته میشود.
قربانزاده ادامه داد: پس از این مرحله، ۵ مرحله دیگر وجود دارد که کارشناس رسمی ارزش افزایی، آدرس نهایی و… را بررسی میکند و بعد وارد مرحله مولدسازی میشود و این اطلاعات دقیق و شفاف روی سایت اعلام میشود و متقاضی ملک را از نزدیک رؤیت میکند و بعد وارد مرحله مزایده میشود. شفاف سازی به گونهای است که اگر قرار باشد آپارتمانی مولدسازی شود، طبقه مورد نظر نیز اعلام خواهد شد.