به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارگروه اضطرار آلودگی هوا در آخرین جلسه، معادن کارخانه شرکت بورسی سیمان تهران را به دلیل تداوم آلودگی هوا در پایتخت و گلایه و نارضایتی مردم جنوب برای اولین بار تعطیل کرد.

براساس این گزارش، طبق این مصوبه فعالیت کلیه واحد‌های تولید شن و ماسه و آسفالت و بتن آماده و کلیه معادن “ستران” ممنوع شد. همچنین پلیس راهور و پلیس فانی نیز باید از تردد شبانه کامیون‌ها به‌جز کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی جلوگیری کند.

این در حالی است که مدیران این شرکت بورسی فعلا” درباره این رویداد ، توضیحی به سهامداران و سازمان بورس از طریق سامانه کدال نداده اند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.