به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احمد مهدوی ابهری گفت: یکی از دغدغه‌های شرکت های پتروشیمی‌ها با فرا رسیدن فصل سرما، اعمال محدودیت‌های گازی است اما این روزها خبری مبنی بر کاهش سهمیه گاز پتروشیمی‌ها به چشم نمی‌خورد

وی افزود: در هفته جاری پتروشیمی مبین وارد مدار می‌شود و مشکل آن مشکل فنی بوده و برای اورهال کردن پتروشیمی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.