به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز طبق اعلام بانک مرکزی قرار بود ۳۰۰ هزار ربع سکه در مرکز مبادلات طلا و ارز با سهمیه حداکثر 5 قطعه به هر نفر عرضه شود اما این تصمیم بدون اعلام دلیل به زمان دیگری موکول شد.

براساس این گزارش، قبل از راه اندازی دو هفته گذشته مرکز مبادله ارز و طلا ، بانک مرکزی از طریق بورس کالا در چند نوبت اقدام به فروش سکه بع کرده بود اما با راه اندازی مرکز مبادله ، محل عرضه سکه ها هم تغییر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.