به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسپوتنیک خبرگزاری روسی با اشاره به سفر اخیر هیاتی از ایران به منامه از قول منابع بحرینی اعلام کرد: بعد از سفر ابراهیم رئیسی به ریاض، مذاکرات تهران و منامه برای ازسرگیری روابط آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، سفارت ایران و عربستان در حالی طبق وعده دو ظرف ، ادیبهشت بازگشایی خواهد شد که محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در 28 اسفند اعلام کرده بود: سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان از ابراهیم رئیسی دعوت کرده تا به ریاض سفر کند و رئیس جمهور نیز از این دعوت استقبال کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.