به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف گفت: نشت اطلاعات حساس در رسانه ها، غیرمعمول نیست و تا حد زیادی به دلایل سیاسی و با هدف پیچیده کردن شرایط پیرامون ایران و برنامه هسته ای است. منابع بلومبرگ تصمیم گرفتند اوضاع را در آستانه نشست آتی شورای حکام ( ۱۵ تا ۱۹ اسفند )، گرم کنند. شاید قصد آنها اختلال در برنامه سفر مدیر آژانس به تهران نیز بود.
وی افزود: با احیای برجام، مسئله غنی سازی هم برطرف می شود و تهران همانند گذشته و پیش از خروج آمریکا از برجام نخواهد توانست مواد هسته ای با درجه خلوص بیش از ۳.۶۷ درصد غنی سازی کند. بنابراین نگرانی ها از برنامه هسته ای ایران، اشک تمساح است و غربی ها به نحوی خستگی ناپذیر تکرار می کنند. نگرانی اخیر را می توان بدون تهدید و باج و به نحوی سیاسی و صلح آمیز حل و فصل کرد.