به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک‌های بورسی و دولتی اعلام کرد: بانک هایی که از نرخ های اعلامی پرداخت سود تخلف کنند به هیات انتظامی معرفی خواهند شد.

براساس این گزارش از قرار معلوم پرونده یکی از بانک‌های متخلف توسط هیات انتظامی در دست رسیدگی است و نتیجه بزودی اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.