به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از آناتولی، کریستوفر برگر سخنگوی وزارت خارجه آلمان با اشاره به ناآرامی‌های پراکنده اخیر ایران، گفت: برلین در شرایط فعلی دلیلی برای آغاز مجدد مذاکرات هسته ای با ایران نمی‌بیند!

وی افزود: تمرکز اصلی برلین حمایت از مردم داخل خیابان در ایران است نه عجله برای آغاز مجدد مذاکرات برجام. از طریق دور احتمالی جدید تحریم‌ها، فشار بر تهران افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.