به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پتروشیمی جم از خروج واحدهای عملیاتی از مدار با تعمیرات سه روزه ارائه دهنده یوتیلیتی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای چهارشنبه شد.
بر این اساس، عبدالرحیم قنبریان مدیرعامل “جم” اعلام کرد: با توجه به اعلام شرکت مبین انرژی خلیج فارس مبنی بر لزوم تعمیرات بر روی خطوط آب دریا به مدت تقریبی سه روز، واحدهای عملیاتی پتروشیمی جم از ۱۱ آبان از سرویس خارج خواهند شد. لذا با عنایت به روزهای عملیاتی این شرکت (۳۳۰ روز) توقف فوق هیچ گونه اثری در میزان تولید و درآمد پیش بینی شده نخواهد داشت.