به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابوالفضل عمویی با بیان اینکه اکثریت کمیسیون امنیت ملی با لایحه عضویت ایران در سازمان شانگهای موافقت کردند، گفت: در دو جلسه افوق العاده خیر بحث و تبادل نظر بین اعضای کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌ها از جمله وزرات خارجه، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و وزارت دفاع و مرکز پژوهش های مجلس درباره لایحه عضویت ایران در سازمان شانگهای و جزییات آن صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه دولت لایحه الحاق دولت ایران به سازمان همکاری شانگهای را برای طی تشریفات قانونی به مجلس ارسال کرد این لایحه برای بررسی به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.