به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عبدالناصر همتی خطاب به ۱+۴ در فضای مجازی اعلام کرد: در نتیجه فشار حداکثری ترامپ از سال ۹۷ به بعد و محدودیت های شدید تجاری ناشی از کرونا در اواخر و اوایل سال های ۹۸ و ۹۹، وصولی ارزی نفت و گاز در این دو سال به ۲۰ میلیارد دلار رسید! یعنی مجموع درآمد رقمی کمتر از نصف میانگین سالانه در دهه ۹۰ شد.

۴+۱ نفری که امروز همگی در دولت نقش داشته و آن را اداره می کنند در جریان مناظرات انتخاباتی ۱۴۰۰ بدون توجه به شرایط سخت آن سال، شاکی کاهش ارزش پول ملی بوده و مدعی بودند فقط آنها می توانند تحریم ها را خنثی و ارزش پول ملی را تقویت کنند.

حال که مدعی هستند چند برابر قبل نفت صادر کرده و پول آن را هم وصول می کنند، چرا جلوی سقوط ارزش پول ملی را نمی گیرند؟ چرا یک دلار معادل ۲۳ هزار تومان در دوره مناظرات به نیم دلار در حال حاضر رسیده؟ چه پاسخی دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.