به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد اوجی در جلسه ویژه با مدیران هلدینگهای بزرگ پتروشیمی و پالایشی، گفت: همه ارکان دولت موظف به حمایت از بسته جدید سیاستهای ارزی دولت و اجرای دقیق هستند و بخش بزرگی از ارز صادرات، حاصل از مواد پتروشیمی و نفتی بوده و این گروه بیشترین عرضه کننده در سامانه نیما بودند.
وی افزود: شرکتهای پتروشیمی و پالایشی مکلف به عرضه ارز حاصله در مرکز مبادله ارز و طلا بانک مرکزی هستند و مانند گذشته عملکرد قابل قبولی در بازگشت ارز حاصل از صادرات و تزریق به بازار به دست خواهد آمد.