به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، لطف اله فروزنده با بیان اینکه معوقات بانکی شهرداری تهران حدود 60 هزار میلیارد تومان است، گفت: قرار است این بدهی از طریق فروش بخشی از دارایی‌های شهرداری، تسویه شود. معوقاتی هم مناطق به پیمانکاران دارند که باید حداقل 3 هزار میلیارد از آن تسویه شود.

وی افزود: بیشترین بدهی شهرداری نیز به بانک شهر بوده و درباره فروش املاک با این بانک صحبت شده تا بتوان با فروش این نوع دارایی، بدهی‌ تسویه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.