به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، براساس مصوبه هیأت مدیره مرکز مبادله ارز و طلا، مهدی گودرزی به عنوان اولین مدیرعامل این مرکز انتخاب و معرفی شد.

بر اساس این گزارش، گودرزی از سال ۷۰ در حوزه های مختلف ارزی بانک مرکزی از جمله معاون بین الملل این نهاد پولی، معاون بین الملل بانک های صادرات، تجارت، ملت و عضو هیأت مدیره صرافی های بانکی حضور داشته و از مدیران خوشنام در حوزه ارزی بانک ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.