به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی اسلام‌پناه با اشاره به اهمیت مسئله کیفیت به فارس گفت: نظامات قدرت در دنیا به سمتی رفته که ایران مواد خام و انرژی و یارانه را صادر کند و به فکر ارزش افزوده نباشد. بنابراین باید در نظام ملی استاندارد سازی نگاه صادرات محور داشت. برخی استانداردها طی قرارداد رسمی به کشورهای دیگر فروخته‌ و این‌ نشان توان داخلی در حوزه کیفیت است.

وی ادامه داد: تضمین کیفیت باید به مقدمه فعالیت تبدیل شود و نباید رسوب کالای غیر استاندارد به فریز شدن کالا ختم شود، تلاش می‌شود نظام کنترل کیفیت و کارشناسان استاندار را توسعه داد. اصل سازمان ملی استاندارد برخورد قاطع با متخلفان است و برای این مسئله تلاش می‌شود و از ظرفیت قانونی که مجلس برای ارتقای کیفیت در اختیار این سازمان قرارداده استفاده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.