زیان فراوان ایران به دلیل عدم ساخت پالایشگاه های جدید و تکیه بر واردات بنزین.

نماینده سابق مجلس گفت: ایران با وجود منابع خام غنی به جای ساخت پالایشگاه و فرآوری این منابع آن ها را صادر کرده و برای بقیه کشورها ایجاد اشتغال و برای ایران بنزین را وارد می‌کند.

ادامه مطلب