شرکت‌های خارجی دارو و تجهیزات به ایران نمی فروشند/ سهم داخلی 98 درصدی.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: تعدادی از بیماران به دلیل اعمال تحریم‌ها به دارو دسترسی ندارند و برخی شرکت‌های خارجی از فروش دارو و تجهیزات پزشکی به ایران خودداری می‌کنند.

ادامه مطلب