به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، لطف‌ اله فروزنده با اشاره به عرضه املاک شهرداری در بورس کالا گفت: برنامه خاصی در بخش تحقق منابع مالی غیرنقد در دستور کار قرار دارد و اقدامات به عرضه املاک در بورس محدود نشده است.

وی افزود: تهاتر بدهی‌های بانکی شهرداری از مسیر استفاده از ظرفیت بورس و کارگزاری در بخش منابع غیرنقد هم دنبال می شود. تا کنون دو ملک عرضه شده و دو ملک دیگر نیز در حال آماده سازی برای عرضه در بورس کالا است. عرضه بیشتر املاک در بورس نیاز به فرهنگ‌سازی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.