به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهرام دارایی گفت: امکانات زیادی برای صادرات محصولات دارویی به سرتاسر دنیا فراهم شد. زمانی تصور می‌شد ثبت داروی ایرانی در دنیا دشوار است اما اکنون به سادگی صورت می‌گیرد. در این زمینه به دنبال داروهای ژنریک و معمولی نرفته بلکه در داروهای با فن‌آوری زیاد اقدام شده است.

وی افزود: ارز ترجیحی در حالی از سال آینده وجود نخواهد داشت که تخصیص ارز دولتی به حداقل رسیده ولی مدیریت شده تا به بیماران آسیبی وارد نشود . تخصیص ارز ترجیحی به تجهیزات پزشکی و دارو هم متوقف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.