وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع خبرنگاران گفت: منافعی که در خصوص ورود مسکن به بورس مدنظر است به دو روش حراج املاک در بورس‌کالا و راه‌اندازی صندوق‌های املاک و مستغلات دنبال می‌شود. سید احسان خاندوزی افزود: در ادامه پیش‌قدم شدن شهرداری تهران برای عرضه املاکش در بورس‌کالا، مولدسازی دارایی‌های دولت را با فروش املاک در بورس‌کالا دنبال خواهیم کرد. وزیر اقتصاد اظهار کرد: هم‌اکنون یک صندوق املاک و مستغلات آغاز به کار کرده و طی دو، سه‌ماه آینده، دو صندوق دیگر هم راه‌اندازی می‌شود تا مردم با هر سرمایه‌ای بتوانند در بازار املاک سرمایه‌گذاری کنند. این صندوق‌ها به‌تدریج و در بلندمدت می‌توانند به روش جدید خانه‌دار شدن مردم نیز تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.