به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، سوم دی نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی در بندر لنگه پهلودهی کرد و فرایند ترخیص این خودروها آغاز شد که شامل 22 محصول و 6 نمونه از محصولات کیا از جمله سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت و اسپورتیج (شاسی بلند) است که از کره جنوبی وارد بنادر غرب استان هرمزگان شد.
براساس این گزارش این محموله پنجشنبه به سمت تهران حرکت کرده و با رویه ترانزیت داخلی دیروز به گمرک تهران رسید تا بعد از طی تشریفات و دریافت مجوز و پرداخت حقوق گمرکی، فرایند ترخیص آغاز شود.
پس از ترخیص نیز خودروها برای شمارهگذاری ارسال میشوند. بر همین اساس اگر مجوزها کامل باشد این فرآیندها دو روز زمان میبرد.