به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امیر صباغ مدیر اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری ایمیدرو درباره برنامه پاسخ به نیاز بازار طلا، گفت: طی روز‌های آتی 1000 کیلو از موجودی شمش طلای پرعیار تولیدی این سازمان به روش‌های مختلف عرضه خواهد شد. عرضه‌ها در قالب 3 الگوی مختلف و در تناسب با نیاز بازار از طریق حراج باز بورس کالا یا بانک کارگشایی انجام می‌شود.

وی افزود: با مجوز بانک مرکزی، 500 کیلو طلا از طریق فروش گواهی سپرده کالایی بر مبنای شمش طلا که قرارداد آن با بورس کالا و بانک ملت امضاء شده، عرضه خواهد شد و باقی مانده بصورت فیزیکی در بورس کالا و بانک کارگشایی مزایده می‌شود.

صباغ ادامه داد: عرضه‌های عمده از امروز با 40 کیلو شمش طلا در بورس کالا شروع می‌شود و خرید برای عموم آزاد است. در عرضه‌ها بصورت پیوسته طی روز‌های آتی تداوم دارد، متقاضیان می‌توانند ضمن آگاهی از شرایط عرضه در این معاملات رسمی شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.