به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد مرندی درباره تحریمهای جدید آمریکا علیه صادرات ایران و شکاف جدید در روابط تهران و واشنگتن به راشاتودی گفت: آمریکا فشار حداکثری را علیه ایران اعمال کرده و بایدن در حال دنبال کردن سیاستهای ترامپ است و تلاش میکند فشار اقتصادی را تا حد امکان افزایش دهد. جریانی که باعث آسیب مردم میشود.
وی افزود: این سیاست آمریکا بوده اما ایران به تحریمها عادت کرده است. بنابراین تحریمهای جدید بی معنی و هیچ تاثیری بر صادرات ایران ندارد.