به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایرج رهبر در واکنش به نظر برخی کارشناسان مبنی بر کنترل بازار مسکن با عرضه در بورس کالا، گفت: پیش از این همواره مسئولان دولتی اعلام کرده بودند مسکن با عرضه در بورس از سرمایه ای شدن خارج خواهد شد اما باید بازار مسکن را تبدیل به کالای مصرفی کرد.
وی ادامه داد: باید برای بورس دریچه ای در حوزه املاک و مستغلات ایجاد نشود. چرا که باعث ایجاد رقابت سازندگان و سرمایه گذاران و در نتیجه سرمایه ای شدن آن می شود.
رهبر افزود: تنها راهکار کنترل بازار مسکن، ایجاد تعادل تولید و عرضه بوده و می تواند منجر به رونق بازار و مصرفی شدن مسکن شود.