به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق آخرین آمار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از ابتدای سال تا نیمه اسفند، 7 هزار میلیارد تومان از مطالبات رسوبی 31.5 میلیون سهامدار از سوی 323 شرکت بورسی و فرابورسی معادل 44 درصد شرکت ها از طریق سامانه سجام واریز شد.

بر اساس این گزارش، “خاور” با پرداخت 906 میلیارد تومان، بیشترین میزان واریز سود را در بین شرکت‌ها داشت. “شاروم” نیز با پرداخت سود به 5.1 میلیون نفر، رکورد دار پرداخت سود رسوبی به بیشترین تعداد سهامداران شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.