به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پتروشیمی پردیس از بازگشت فعالیت کلیه بخش ها به حالت عادی با برقراری مجدد گاز پس از توقف 23 روزه خبر داد و آماده بازگشایی برای سه شنبه شد.
بر اساس این گزارش، “شپدیس” اعلام کرد: با توجه به برقراری مجدد گاز از سوی شرکت ملی گاز ، کلیه بخش های این پتروشیمی پس از توقف 23 روزه به حالت عادی قبل از قطعه گاز برگشت. پیش بینی تولید سال آینده بر مبنای 330 روز لحاظ شده و معادل 35 روز جهت توقف ها و تعمیرات اساسی در نظر گرفته شد. پیش بینی می شود این شرکت تا پایان سال جاری مقادیر تولید برآوردی را محقق سازد.