به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع عادی بطور فوق العاده شرکت ایران خودرو ، 17 بهمن با دستور جلسه انتخاب اعضای هیات مدیره با حضور 75 درصدی سهامداران برگزار شد.

بر این اساس و به اتفاق آرا، کارکنان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با نمایندگی علی شیخ زاده، سازمان مدیریت صنعتی با نمایندگی محمدرضا فیض بخش، سرمایه گذاری سلیم با نمایندگی علیمردان عظیمی، پویا نمایان رستا با نمایندگی مرتضی شفیعی و تدبیر سرمایه آراد با نمایندگی جمشید ایمانی به عنوان اعضای حقوقی جدید به مدت دو سال انتخاب و دیروز معرفی شدند.

ایمانی قبلا هم عضو هیات مدیره ” خودرو” بود و دارای سوابقی چون قائم‌مقام مالی و اقتصادی ایران خودرو،عضو هیات مدیره ساپکو، رئیس هیأت مدیره و قائم‌ مقام سایپا، رئیس هیأت مدیره سرمایه‌گذاری سایپا است.

شفیعی نیز سال 98 عضو هیات مدیره ایران خودرو بود و در هیئت مدیره شرکت های گروه بهمن، تراکتورسازی، رنو پارس و… حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.