به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احمد دنیامالی با انتقاد از مالیات دو درصدی از خودروهای لوکس گفت: مالیات یک درصدی هم اضافه است چه برسد به دو درصد. چرا باید باعث مخالفت مردم با نظام شد؟ برای هر موردی هم که امکان دریافت مالیات نیست. مالیات چارچوب خاصی دارد و زمان رونق اقتصادی باید باشد نه هنگام تورم و رکود .

وی ادامه داد: علت وارد کردن این همه فشار به مردم معلوم نیست و خریدار خودرو ۱۰۰ میلیون تومانی چه گناهی کرده که قیمت محصول به ۴ میلیارد تومان رسیده و مشمول مالیات شده است؟

به گفته دنیامالی، ساختار اقتصادی مشکل دار بوده و به دلیل تورم لجام گسیخته، قیمت خودرو بسیار گران شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.