به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با الزام شرکت‌های زیر مجموعه ایمیدرو به عرضه ارز در سامانه نیما به نرخ ۲۸۵۰۰ تومان، سبدگردانی ثروت‌ پویا عملکرد شرکت‌ های گروه را مورد بررسی قرار داد.

بر اساس این گزارش، شرکت فولاد مبارکه ۷ درصد از فروش تا انتهای دی ماه را صادر کرد. شرکت ملی مس ۳۲ درصد از فروش را صادر کرد و از این میزان، ۲۴ درصد در رینگ صادراتی بورس‌ کالا به فروش رسید و تنها ۸ درصد صادر شد. شرکت پارس فولاد سبزوار هم تمام تولید را در داخل به‌فروش می‌رساند.

به نظر می‌رسد این مصوبه اثر چندانی در سودآوری این سه شرکت‌ نداشته و باتوجه به رشد قیمت‌ها در بورس‌ کالا، احتمال افزایش سودآوری این شرکت‌ها در سال آینده وجود خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.