به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سی ان ان، رافائل گروسی گفت: تهران تاکنون مواد لازم برای ساخت چندین سلاح‌ هسته‌ای را انباشته کرده اما هنوز سلاح هسته‌ای نساخته و غرب باید تلاش‌ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای را دوبرابر کند.

وی افزود: از اورانیوم غنی‌سازی شده با خلوص 90 درصد می‌توان برای ساخت سلاح استفاده کرد. ایران 70 و 100 کیلوگرم اورانیوم غنی‌سازی شده با خلوص 60 و 20 درصد در اختیار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.