به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، سوم دی نخستین شناور حامل محموله خودروهای وارداتی در بندر لنگه پهلودهی کرد و فرایند ترخیص این خودروها آغاز شد که شامل 22 محصول و 6 نمونه از محصولات کیا از جمله سراتو، ریو، پیکانتو، پگاس، سونت و اسپورتیج (شاسی بلند) است که از کره جنوبی وارد بنادر غرب استان هرمزگان شد.

براساس این گزارش این محموله پنجشنبه به سمت تهران حرکت کرده و با رویه ترانزیت داخلی دیروز به گمرک تهران رسید تا بعد از طی تشریفات و دریافت مجوز و پرداخت حقوق گمرکی، فرایند ترخیص آغاز شود.

پس از ترخیص نیز خودروها برای شماره‌گذاری ارسال می‌شوند. بر همین اساس اگر مجوزها کامل باشد این فرآیندها دو روز زمان می‌برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.