به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از کامودیتی، صبح امروز احسان خاندوزی وزیر اقتصاد جلسه ایی با مسئولان سازمان بورس و مدیران هلدینگ های بزرگ در خصوص چالش های بازار سرمایه و دریافت راهکارهای پیشنهادی شرکتها برگزار کرد.
براساس این گزارش، مدیران حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد ارزش بازار سرمایه در جلسه حضور داشتند و اکثر حاضران بر ضرورت تمرکز دولت بر رشد حاشیه سود آوری شرکتها تاکید دارند.
این در حالی است که روند نوسانی شاخص بورس همچنان تداوم دارد و با نقدینگی اندک، معاملات در حال انجام بوده و سرمایه سهامداران هم سوخت می شود.