به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی چمران در واکنش به موضوع دریافت وجه نقد توسط رانندگان اتوبوس از شهروندان در تهران گفت: به هیچ عنوان نباید رانندگان اتوبوس دریافت نقدی داشته باشند. پیش از این نیز مصوبه‌ای در شورای شهر تهران وجود داشت که بر منع اخذ وجه نقد توسط رانندگان اتوبوس تاکید شده بود.

وی با اشاره به اینکه علت دریافت وجه نقد قطع سیستم‌ها عنوان شده و بر همین اساس رانندگان اتوبوس اقدام به دریافت پول نقد از شهروندان می‌کنند، افزود: باید هر چه سریعتر مشکل این سیستم برطرف و مجددا راه اندازی شود. اینکه اعلام شود دستگاه‌ها خراب هستند و شهروندان در صورت مشاهده باید به مدیریت شهری اطلاع دهند تا پیگیری شود.

چمران در خصوص برگزاری جلسه مشترک با خودروسازان و نمایندگان مجلس نیز توضیح داد: دو جلسه با خودروسازان برگزار شده و پیش بینی می‌شود یک جلسه دیگر هم نیاز باشد تا ارقام نهایی در ارتباط با واگذاری اتوبوس به شهرداری تهران به صورت دقیق اعلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.