به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عیسی زارع‌پور گفت: از مدیران بانک‌ها درخواست می شود از فناوری‌های بانکداری باز یا اوپن‌بانکینگ استفاده کنند و به مشتریان این اجازه را بدهند خدمات بانکی از قبیل موجودی حساب و دیگر خدمات را از طریق دیجیتال دریافت کنند. همچنین بانک‌های اطلاعاتی باید به سامانه اعتبارسنجی مشتریان در بانک‌ها متصل شوند و فعلا بانک ملی با حداقل اطلاعات به پنجره واحد دولت الکترونیک متصل شده است.

وی افزود: پنجره واحد دولت الکترونیک به نشانی my.gov.ir با بیش از 3 هزار خدمت راه‌اندازی شده و بتدریج دستگاه‌های مختلف به پنجره واحد دولت الکترونیک متصل می‌شوند.

زارع‌پور ادامه داد: بیش از 90 درصد روستاهای بیشتر از دو خانوار به اینترنت متصل شده و روستاهای باقی مانده در مناطق صعب‌العبور و یا بسیار دور قرار دارد و تا پایان دولت همه روستاها به اینترنت وصل می شوند. همچنین 93 درصد روستاها به دستگاه‌های کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها متصل هستند. تا پایان دولت سیزدهم 80 درصد خانه‌ها به وسیله فیبرنوری از اینترنت پرسرعت برخوردار می‌شوند و دیگر مشکل قطعی اینترنت وجود نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.