به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی باقری با بیان اینکه ایران در معادله برجام مدعی بوده و بارها اعلام کرده در چارچوب توافق گذشته حاضر به انجام مذاکرات است، گفت: ایران تعاملات با طرف‌های مقابل را به طرق مختلف ادامه می‌دهد و امید است روند تلاش‌ها در مسیر مذاکرات به نتایج مثبتی نیز ختم شود.

وی افزود: ایران عیناً به تعهدات پایبند بوده و انتظار این را دارد که طرف مقایل هم چنین باشد. البته تهران در برابر بی‌تعهدی ها منفعل نیست و در زمینه کاهش تعهدات برجامی‌ نیز بر مبنای مفاد توافق برجام عمل می کند.

باقری ادامه داد: تجربه برجام چند مؤلفه مهم را به‌ همراه داشت. اول اینکه به هیچ وجه نباید به دشمن اعتماد کرد و نکته دوم عدم اتکا به بیگانه است. ایران باید رو به جلو حرکت کرده و از ظرفیت های توافق نیز استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.