به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در توئیتر اعلام کرد: آمریکا اخیرا مانع از ورود محموله 600 هزار تن سوخت ارسالی از ایران به لبنان شده که دارای ارزش۳۵۰ میلیون دلاری است. این محموله می‌توانست برای چندین ماه، روزانه پنج الی شش ساعت برق تولید کند.

براساس این گزارش، حسن نصرالله اخیرا” درباره پرونده برق لبنان و آمادگی ایران برای کمک سوختی، گفته بود: چندی پیش برای افزایش ساعات برق ، هیات فنی به ایران رفت. زمانی که لبنان درگیر بحران‌های شدید مالی و سوختی بود، مسئولان ایرانی پذیرفتند با لیره لبنانی سوخت و نفت و بنزین برسانند اما به دلیل شر آمریکایی ها، پروژه متوقف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.