به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، لطف اله فروزنده با اشاره به عرضه املاک شهرداری در بورس کالا گفت: برنامه خاصی در بخش تحقق منابع مالی غیرنقد در دستور کار قرار دارد و اقدامات به عرضه املاک در بورس محدود نشده است.
وی افزود: تهاتر بدهیهای بانکی شهرداری از مسیر استفاده از ظرفیت بورس و کارگزاری در بخش منابع غیرنقد هم دنبال می شود. تا کنون دو ملک عرضه شده و دو ملک دیگر نیز در حال آماده سازی برای عرضه در بورس کالا است. عرضه بیشتر املاک در بورس نیاز به فرهنگسازی دارد.