به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از آناتولی، کریستوفر برگر سخنگوی وزارت خارجه آلمان با اشاره به ناآرامیهای پراکنده اخیر ایران، گفت: برلین در شرایط فعلی دلیلی برای آغاز مجدد مذاکرات هسته ای با ایران نمیبیند!
وی افزود: تمرکز اصلی برلین حمایت از مردم داخل خیابان در ایران است نه عجله برای آغاز مجدد مذاکرات برجام. از طریق دور احتمالی جدید تحریمها، فشار بر تهران افزایش می یابد.